Morze informacji

Agencja digital – zakres działania

 

Firmy chętnie korzystają z usług różnych agencji marketingowych. Znają się one na tym, jak polecać produkty czy usługi różnych marek. Dzięki temu pracownicy przedsiębiorstwa i jego zarząd mogą zajmować się rzeczami, na których się znają, a agencja za nich poświęca czas na przygotowanie różnych działań reklamowych. Często jest to dobry pomysł. Pod warunkiem, oczywiście, że wybierze się rzetelnego usługodawcę.

Docieranie do odbiorców przez agencję digital

agencja digital warszawaCo ważne, agencja powinna ściśle współpracować ze swoim klientem. Powinna znać jego wizję działań. Niejednokrotnie wspólnie z przedstawicielami firmy zatrudniającej agencja opracowuje spójny plan działań. Można powiedzieć, że jest to taka strategia marketingowa. Dzięki temu firma – klient wie, czego może się po agencji spodziewać, a agencja digital warszawa także wie na czym stoi i na co klient wyraża zgodę. Następnie agencja będzie się starała dotrzeć do grup docelowych klienta za pomocą różnych przekazów cyfrowych. Mogą być to działania wyłącznie internetowe. Mogą też zawierać w sobie reklamę telewizyjną czy radiową. To właśnie jest ustalane na samym początku współpracy. Wiele zależy od budżetu klienta. Najtaniej jest działać w Internecie, ponieważ emisja reklamy w sieci kosztuje niewiele, podczas gdy za reklamę w telewizji w porze największej oglądalności zapłacimy krocie. Poza tym w Internecie grupa docelowa może reagować na przekaz, dając feedback, który jest bardzo istotny z punktu widzenia agencji i klienta.

Wówczas wiadomo, co można poprawić, co się odbiorcom podoba, a co nie. W telewizji niestety nie ma takiej opcji, natomiast coraz częściej zdarza się, że reklamy telewizyjne komentowane są także w Internecie. Agencja powinna prowadzić więc monitoring marki, dzięki czemu będzie wiedziała czy przygotowane przez nią treści cieszą się popularnością.