Formy promocji na targach i w marketach

Szeroki rynek, różnorodne formy działalności oraz nasycenie firmami sprawia, że stale szukamy form promocji własnego przedsiębiorstwa. Zwykła reklama w lokalnej prasie oraz w Internecie staje się coraz mniej wystarczająca, dlatego przedsiębiorcy bardzo chętnie pojawiają się na targach, konferencjach, pokazach, gdzie mogą bezpośrednio zaprezentować swoje produkty lub usługi.

Promocyjne stoiska wystawienniczo – degustacyjne

firmowe stoisko degustacyjneW reklamie najważniejsze jest dotarcie do jak największej liczby osób z grupy docelowej, co pozwoli na znaczne poszerzenie grona klientów. Wielu przedsiębiorców zauważyło, że dużo lepsze wyniki osiąga się, kiedy kontakt z konsumentem jest bezpośredni, a on sam może sprawdzić jakość proponowanych artykułów i usług. Stąd pojawiła się konieczność instalowania niewielkich straganów, które są lekkie i można je w każdej chwili przenieść w inne miejsce. Rynek wychodzi naprzeciwko potrzebom, dlatego firmowe stoisko degustacyjne stało się bardzo popularne. Dzięki niemu w supermarketach można sprawdzić smak nowych wędlin lub jogurtów. Pojawia się również na targach i pokazach, gdzie przedsiębiorcy prezentują wszelkiego rodzaju produkty, których mogą skosztować goście, np.: sery, miód, dżemy itp.. Oprócz producentów żywności ze stoisk promocyjnych chętnie korzystają banki, firmy ubezpieczeniowe oraz biura podróży, a także firmy, zajmujące innymi rodzajami działalności, które pragną w skuteczny, bezpośredni sposób zaprezentować swoje atuty.

Firmowe stoiska degustacyjne najczęściej posiadają budowę modułową, która znacznie ułatwia montaż i demontaż. Dostępne są stoiska złożone z blatu i wewnętrznej półki, niektóre posiadają dodatkowo wysoko usytuowany szyld. Ścianki boczne, frontowe oraz szyld można ozdabiać dowolnie wybraną grafiką.

Formy promocji na targach i w marketach
Przewiń na górę