Kiedy udajemy się do galerii handlowej, część punktów usługowych i sklepów jest dla nas dostępna w wynajmowanych lokalach, część zaś najczęściej znajduje się pośrodku przejścia. Tego typu stoiska handlowe nazywane są często wyspami, a ich wygląd w największej mierze zależny jest od sprzedawcy, który owo stoisko postawił na wynajmowanym od galerii miejscu.

Polecani producenci stoisk

polecany producent stoisk handlowychZe względu na rosnącą popularność stoisk handlowych w galeriach i centrach handlowych, na rynku znajdziemy coraz więcej producentów, którzy tego typu konstrukcje będą w stanie nam zaproponować i dla nas zrealizować. Każdy polecany producent stoisk handlowych będzie proponował nam podstawową konstrukcję w określonym przez nas wymiarze, ale zawsze możliwe będzie jej rozbudowanie o konkretne funkcjonalności. Stoiska handlowe realizowane są bowiem w schemacie modułowym, dzięki czemu mamy możliwość rozbudowania lub pomniejszenia konkretnego projektu, chyba że jest to projekt bazowy, który jest najmniejszym z możliwych. Moduły, które mogą zostać dodane przez nas charakteryzują się różnymi funkcjonalnościami, dzięki czemu możemy dopasować je w taki sposób, by umożliwiały nam możliwie jak najbardziej efektywną ekspozycję sprzedawanych towarów. Inny styl ekspozycji będzie potrzebny bowiem na stoisku, które specjalizuje się w sprzedaży kosmetyków, inne zaś w przypadku serwisu GSM, gdzie klient może wybrać etui do telefonu.

Koszt stoiska handlowego powiązany jest w prosty sposób z jego wielkością, a także z rozbudowaniem funkcjonalności, w którą zostało ono wyposażone. Wszystkie koszty powinny zostać określone przez producenta na etapie projektowania stoiska, które chcemy zakupić lub wynająć, ponieważ producenci często umożliwiają nam nie tylko zakup, ale też wynajem stoiska.