Jak pojemne mogą być pendrive’y

Żyjemy w czasach, w których coraz bardziej zwiększa się zapotrzebowanie na coraz większą pojemność nośników danych. Jest to związane przede wszystkim ze zwiększeniem jakości materiałów cyfrowych, które jesteśmy w stanie stworzyć. Wraz z tym rozwija się również maksymalna pojemność wszelkich nośników, dlatego właśnie liczby, które jeszcze niedawno mogły się wydawać osiągalne tylko przez dyski twarde naszych komputerów, coraz częściej pojawiają się na opakowaniach pamięci USB.

Co da nam nadruk logo na pendrivie?

pojemny pendrive z logoTym samym im nowocześniejszy nośnik, tym więcej może pomieścić danych. Jeżeli decydujemy się na promocję naszej działalności przez nadruk swojego logo na takim urządzeniu powinniśmy przede wszystkim pomyśleć o tym, jaką powinno mieć pojemność. Jeszcze niedawno normą były urządzenia o pojemności do dwój gigabajtów. Dziś jednak mogłoby to świadczyć o oszczędnościach poczynionych na naszych materiałach promocyjnych. Obecnie normą są nośniki, które posiadają od szesnastu do nawet sześćdziesięciu czterech gigabajtów. Większe wartości są już jednak rzadkością. Powinniśmy więc przede wszystkim zastanowić się nad tym, w jakim stopniu stać nas na taki element promocji. W zależności od liczby osób, którym przekażemy taki prezent, jak i ich rangi, pojemny pendrive z logo naszej firmy powinien się charakteryzować jak największą funkcjonalnością, by faktycznie był używany. Pamiątka, która nie będzie użyteczna, wyląduje bowiem w szafie, a tym samym w żaden sposób nie odegra swojej roli w promowaniu naszej działalności.

Jak więc widzimy, powinniśmy zadbać nie tylko o dobrej jakości nadruk na urządzeniu, ale również o jakość samego pendrive’a. Dość powiedzieć, że urządzenie o większej pojemności, tym lepiej oddziała na nasz wizerunek. Warto więc dobrze przemyśleć taką inwestycję.

Jak pojemne mogą być pendrive’y
Przewiń na górę