Niezwykłe wyprawy na Kamczatkę

Jestem miłośnikiem nietypowych wycieczek. Lubię czasem poleniuchować w swoim ogrodzie, jednak od paru lat namiętnie korzystam z różnych wycieczek, które zabierają mnie w ciekawe miejsca i krainy, które nie są popularnymi resortami turystycznymi.

Udział w niezwykłej wyprawie na Kamczatkę

wyprawa KamczatkaZ zamiłowania jestem podróżnikiem, dlatego, gdy nadarza się okazja pakuję plecak i walizki i wybieram się na różne ciekawe wycieczki, aby poznawać interesujących ludzi oraz nowe kultury. Ostatnio zastanawiałam się nad kolejnym podróżniczym celem. Wiedziałam, że jeśli marzy mi się kolejna niezwykła wyprawa Kamczatka będzie najlepszym wyborem. Skontaktowałam się ze sprawdzonym biurem podróży i zapisałam się na dwutygodniową wycieczkę. W umówionym terminie, zabukowałam bilety i czekałam na kolejną przygodę. Przelot z Warszawy do Moskwy przebiegł bez zakłóceń, a na miejscu wraz z innymi uczestnikami spotkałam się z opiekunem wycieczki. Podczas pierwszych dni podróży czas spędzaliśmy na zwiedzaniu małych miejscowości, a wieczorami odpoczywaliśmy w standardowych hostelach, w którym panowały dobre warunki. W kolejnych dniach udaliśmy się również do Doliny Gejzerów, gdzie mogliśmy skorzystać z cudownych gorących kąpieli, wybraliśmy się także na morską wycieczkę, a po niej podziwialiśmy niezwykle piękne krainy zza okien samochodów terenowych. Podczas wyprawy mieliśmy również sposobność korzystać z lotu helikopterem, gdzie podziwialiśmy surowy klimat Kamczatki, a w pewnym momencie ujrzeliśmy również niezwykle piękne niedźwiedzie. Zwiedzając ten cudowny półwysep nie sposób nie wspomnieć o wulkanach, które w tym rejonie dalej są aktywne, a ich niezwykłe położenie jest niesamowitym przeżyciem, nie tylko wizualnym. W czasie podróży spaliśmy zarówno w hostelach, obiektach prywatnych, a pewnego dnia rozbiliśmy obóz w wiosce pokrytej pyłem wulkanicznym i noc spędziliśmy w namiotach. Ponadto, udaliśmy się także na spływa rzeką, gdzie zrobiłam mnóstwo wspaniałych zdjęć krajobrazowych, a podczas całego pobytu korzystaliśmy z gościnności wielu ludzi, którzy częstowali nas wyśmienitym jedzeniem składającym się głównie z ryb. Cała wyprawa okazał się być niesamowitą przygodą, podczas, której poznałam wielu cudownych ludzi i poznałam kolejne, zachwycające miejsce.

Uwielbiam podróże i przygody. Jakiś czas temu brałam udział w niezwykłej wycieczce do odległych krain na Wschodzie. Czas spędzony w tym miejscu był dla mnie niezwykłym doświadczeniem, a piękno tamtejszej fauny i flory na długo pozostanie w mojej pamięci.